En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA
divendres, 7 de febrer del 2014
Les propostes de 5è
Aquí us presentem els dibuixos que han fet els nens i nenes de cinquè.
Fan propostes molt interessants.
dijous, 6 de febrer del 2014
dimecres, 5 de febrer del 2014
Propostes viables i no viables
dimarts, 4 de febrer del 2014
Els dibuixos de 1r
Aquestes són les propostes dels nens i nenes de primer.
Ens fan unes propostes molt interessants.
dilluns, 3 de febrer del 2014
Les propostes de 2n
Mireu quins dibuixos que han fet els nens i nenes de 2n.
Així és com els agradaria que fos el pati de l'escola.
Així és com els agradaria que fos el pati de l'escola.
divendres, 31 de gener del 2014
dijous, 23 de gener del 2014
Nota informativa
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dijous 30 de gener hi haurà una reunió de treball.
Feina a fer:
Us informem que el proper dijous 30 de gener hi haurà una reunió de treball.
Feina a fer:
- Buidatge de les propostes de les famílies i de l'alumnat.
- Amb les diferents propostes fer-ne un mural.
Lloc de la trobada: sala de mestres de l'escola
Hora: 15h. a 16:30h.
Les famílies que heu decidit col·laborar en aquest projecte i us va bé venir US ESPEREM!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
