En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA

dilluns, 10 de febrer del 2014

El pati que volen els de sisè

L'alumnat de sisè també ens ha fet propostes pel pati de l'escola. Així és com voldrien que fos:

dissabte, 8 de febrer del 2014

Les propostes de 3r

Els nens i nenes de 3r també fan propostes pel pati de l'escola. Aquestes són les seves:

divendres, 7 de febrer del 2014

Les propostes de 5è

Aquí us presentem els dibuixos que han fet els nens i nenes de cinquè. Fan propostes molt interessants.

dijous, 6 de febrer del 2014

dimecres, 5 de febrer del 2014

Propostes viables i no viables

En la reunió d'ahir, vam estar mirant quines propostes eren viables o no, al pati d'escola. Ara ja les tenim classificades. D'aquí uns dies les penjarem al pati d'infantil i primària. Així les famílies podreu saber quines són les propostes possibles. Aquí teniu un petit reportatge:
 

dimarts, 4 de febrer del 2014

Els dibuixos de 1r

Aquestes són les propostes dels nens i nenes de primer. Ens fan unes propostes molt interessants.

dilluns, 3 de febrer del 2014

Les propostes de 2n

Mireu quins dibuixos que han fet els nens i nenes de 2n.
Així és com els agradaria que fos el pati de l'escola.