En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA

dijous, 8 de maig del 2014

La proposta de 5è

L'alumnat de 5è de primària ens presenta el seu projecte. Han estat treballant sobre els laberints. Aquesta és la seva proposta:

La proposta de 1r

A continuació uns presentem la proposta del pati que han treballat l'alumnat de 1r. Calia buscar un joc de punteria.

dijous, 24 d’abril del 2014

dijous, 3 d’abril del 2014

Nou recurs

A la pàgina "RECURSOS PEL PATI" trobareu una nova entrada relacionada amb els laberints.
Ens la fet arribar la Vero.
Moltes gràcies!!!

dissabte, 22 de març del 2014

Una proposta nova

Aneu a la pàgina d'aquest bloc "projecte de pati" trobareu una entrada nova.

És la proposta de l'escola Colònia Güell, sobre el pati de la seva escola.

divendres, 14 de març del 2014

On posarem els jocs?

El passat dimecres 12 de març, a la reunió de treball vam acordar on podrien anar els diferents jocs.
Aquesta és la proposta:


Cada grup de classe ha escollit un joc i durant unes quantes setmanes es començarà a pensar en: com el volem, quins materials, fer un pressupost...

Després de les festes de setmana santa, es tornarà a trobar la comissió de treball i mirarem els diferents dissenys i propostes que hauran fet els alumnes de l'escola.

diumenge, 9 de març del 2014

Reunió 12/03/2014

Hola a tots i totes,
us convoquem a la propera reunió de treball.

Serà el dimecres dia 12 de març a 3/4 de 5 de la tarda.

Lloc: sala de mestres de l'escola.

Ordre del dia:
Acabar de decidir els llocs on volem ubicar els diferents jocs viables.

US ESPEREM!!!!