En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA
divendres, 31 de gener del 2014
dijous, 23 de gener del 2014
Nota informativa
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dijous 30 de gener hi haurà una reunió de treball.
Feina a fer:
Us informem que el proper dijous 30 de gener hi haurà una reunió de treball.
Feina a fer:
- Buidatge de les propostes de les famílies i de l'alumnat.
- Amb les diferents propostes fer-ne un mural.
Lloc de la trobada: sala de mestres de l'escola
Hora: 15h. a 16:30h.
Les famílies que heu decidit col·laborar en aquest projecte i us va bé venir US ESPEREM!!!
dimecres, 4 de desembre del 2013
Material nou
Avui us hem posat un nou enllaç a la pàgina: PROJECTES DE PATI.
És el de l'escola de Bordils. Veureu el treball que ha fet l'alumnat de sisè del centre.
És el de l'escola de Bordils. Veureu el treball que ha fet l'alumnat de sisè del centre.
dilluns, 25 de novembre del 2013
Reunió amb les famílies
Avui 25 de novembre, hem fet la reunió informativa a les famílies.
Hem explicat quin són els motius que ens han portat a engegar aquest projecte.
Per poder-ho fer necessitem de la vostra col·laboració i participació.
El dijous hi haurà la bústia penjada (a l'exterior de l'edifici). Servirà per recollir les propostes (us farem arribar el full).
A secretaria hi haurà una papereta per apuntar-se els pares, mares que podeu participar en algun moment del projecte (reunió de treball, muntatge...).
Hem explicat quin són els motius que ens han portat a engegar aquest projecte.
Per poder-ho fer necessitem de la vostra col·laboració i participació.
El dijous hi haurà la bústia penjada (a l'exterior de l'edifici). Servirà per recollir les propostes (us farem arribar el full).
A secretaria hi haurà una papereta per apuntar-se els pares, mares que podeu participar en algun moment del projecte (reunió de treball, muntatge...).
dijous, 21 de novembre del 2013
Presentació del projecte
A continuació un presentem la presentació que farem el dia de la reunió de pares.
diumenge, 17 de novembre del 2013
Convocatòria de reunió
L’Escala 19 de novembre de 2013
Benvolgudes famílies,
Aquesta carta es per convocar-vos a una reunió informativa sobre el projecte: EL PATI DE L’ESCOLA, que volem iniciar aquest curs escolar.
Per això us convoquem el DILLUNS 25 de novembre a ¾ de 5 de la tarda al menjador del centre.
ORDRE DEL DIA
- Explicació del projecte.
- Implicació de la comunitat educativa: famílies, mestres i alumnat.
- Grups de treball
- Precs i preguntes
Sí voleu participar hi esteu interessats US ESPEREM!!!!
diumenge, 3 de novembre del 2013
Comença el projecte
Benvolguts a tots i totes,
Aquest bloc ens servirà per anar informant del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA
EL PATI DE L'ESCOLA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
