En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA

dijous, 27 de febrer del 2014

Què vam fer?

El passat 25 de febrer vam tornar-nos a trobar el grup de treball. 

Què vam fer?

A partir de les propostes viables, vam anar mirant quines es podrien portar a terme de manera més immediata i en quin lloc del pati les podríem distribuir.










En la propera reunió del 12 de març acabarem de definir els espais i quins jocs volem en cada un.

dijous, 20 de febrer del 2014

Reunió dimarts 25/2/2014

Hola a tothom,

Recordeu que el proper dimarts dia 25 a 3/4 de 5 de la tarda hi ha la reunió de treball.

Ordre del dia:

Col·laboració del grup co-crear (pressupost i quin és el seu treball de participació).

Planificar les propostes viables.

Us esperem!

La reunió està prevista que acabi a 3/4 de 6 de la tarda.

dilluns, 10 de febrer del 2014

Les propostes d'educació infantil

Els nens i nenes d'educació infantil també han fet les seves propostes del pati. Aquí teniu les de P3
 Aquestes són les de P4
 Les propostes de P5

El pati que volen els de sisè

L'alumnat de sisè també ens ha fet propostes pel pati de l'escola. Així és com voldrien que fos:

dissabte, 8 de febrer del 2014

Les propostes de 3r

Els nens i nenes de 3r també fan propostes pel pati de l'escola. Aquestes són les seves:

divendres, 7 de febrer del 2014

Les propostes de 5è

Aquí us presentem els dibuixos que han fet els nens i nenes de cinquè. Fan propostes molt interessants.

dijous, 6 de febrer del 2014