Aquí teniu el projecte del joc de l'alumnat de 2n. Els ha tocat preparar el racó del joc de música.
En aquest bloc us anirem explicant el procés del projecte:
EL PATI DE L'ESCOLA
dijous, 24 d’abril del 2014
dijous, 3 d’abril del 2014
Nou recurs
A la pàgina "RECURSOS PEL PATI" trobareu una nova entrada relacionada amb els laberints.
Ens la fet arribar la Vero.
Moltes gràcies!!!
Ens la fet arribar la Vero.
Moltes gràcies!!!
dissabte, 22 de març del 2014
Una proposta nova
Aneu a la pàgina d'aquest bloc "projecte de pati" trobareu una entrada nova.
És la proposta de l'escola Colònia Güell, sobre el pati de la seva escola.
És la proposta de l'escola Colònia Güell, sobre el pati de la seva escola.
divendres, 14 de març del 2014
On posarem els jocs?
El passat dimecres 12 de març, a la reunió de treball vam acordar on podrien anar els diferents jocs.
Aquesta és la proposta:
Aquesta és la proposta:
Cada grup de classe ha escollit un joc i durant unes quantes setmanes es començarà a pensar en: com el volem, quins materials, fer un pressupost...
Després de les festes de setmana santa, es tornarà a trobar la comissió de treball i mirarem els diferents dissenys i propostes que hauran fet els alumnes de l'escola.
diumenge, 9 de març del 2014
Reunió 12/03/2014
Hola a tots i totes,
us convoquem a la propera reunió de treball.
Serà el dimecres dia 12 de març a 3/4 de 5 de la tarda.
Lloc: sala de mestres de l'escola.
Ordre del dia:
Acabar de decidir els llocs on volem ubicar els diferents jocs viables.
US ESPEREM!!!!
us convoquem a la propera reunió de treball.
Serà el dimecres dia 12 de març a 3/4 de 5 de la tarda.
Lloc: sala de mestres de l'escola.
Ordre del dia:
Acabar de decidir els llocs on volem ubicar els diferents jocs viables.
US ESPEREM!!!!
dijous, 27 de febrer del 2014
Què vam fer?
El passat 25 de febrer vam tornar-nos a trobar el grup de treball.
Què vam fer?
A partir de les propostes viables, vam anar mirant quines es podrien portar a terme de manera més immediata i en quin lloc del pati les podríem distribuir.
En la propera reunió del 12 de març acabarem de definir els espais i quins jocs volem en cada un.
Què vam fer?
A partir de les propostes viables, vam anar mirant quines es podrien portar a terme de manera més immediata i en quin lloc del pati les podríem distribuir.
En la propera reunió del 12 de març acabarem de definir els espais i quins jocs volem en cada un.
dijous, 20 de febrer del 2014
Reunió dimarts 25/2/2014
Hola a tothom,
Recordeu que el proper dimarts dia 25 a 3/4 de 5 de la tarda hi ha la reunió de treball.
Ordre del dia:
Col·laboració del grup co-crear (pressupost i quin és el seu treball de participació).
Planificar les propostes viables.
Us esperem!
La reunió està prevista que acabi a 3/4 de 6 de la tarda.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
